Gaga Buluta 17 Yıl Hapis Cezası
-->

Gaga Buluta 17 Yıl Hapis Cezası


Sosyal medyada “Gagabulut” lakabıyla tanınan ünlü sosyal medya fenomeni Bulut Altuğ, para karşılığında erkek çocukları öpüştürerek bu görüntüleri YouTube kanalında yayınlamış ve büyük tepki gösterilen bu olaydan kısa bir süre sonra tutuklanmıştı.
Ekim ayında yaşanan bu olayda polisin harekete geçmesi ile İzmir’de 100 lira verdiği erkek çocukları öpüştüren Bulut Altuğ tutuklanmış, görüntüleri kaydeden arkadaşı F.B.B ise serbest bırakılmıştı.
Gaga Buluta 17 Yıl Hapis Cezası
Gaga Buluta 17 Yıl Hapis Cezası 

Gaga Buluta 17 yıl hapis cezası verildi! 


Mahkemeden ders niteliğinde bir karar çıktı. Bulut Altuğ, İzmir 5. Ağır Ceza Mahkemesinde görülen duruşmaya cezaevinden katılırken, tutuksuz yargılanan arkadaşı F.B.B ise mahkeme salonunda hazır bulundu.
Pişman olduğunu belirten Altuğ,  “Ben bu tür videolar çekmiyordum. Daha önceki videolara bakabilirsiniz. Bu görüntüleri çektiğim için pişmanım. Arkadaşımın yönlendirmesi üzerine çektim. İlk defa böyle bir şey yaptım ve başım yandı. Tahliye ve beraatimi istiyorum”  ifadelerini kullandı.


Arkadaşı F.B.B. ise herhangi suçunun olmadığını iddia ederek, mağdurların 18 yaşından küçük olduklarını bilmediklerini söyledi.
Mahkeme heyeti, tutuklu sanık Bulut Altuğ’a toplamda toplamda 17 yıl hapis ve 1000 gün adli para cezası verdi. Arkadaşı F.B.B’ye ise başta “cinsel istismara azmettirme” olmak üzere benzer suçlardan 8 yıl hapis cezası verildi.
  • 0 Blogger
  • Google+
  • Facebook
  • Disqus

Henüz Yorum Yok

Yorum Gönder

comments powered by Disqus

Yayın Üstü Sponsor Reklam

Yayın Ortası Sponsor Reklam